marți, 10 iulie 2012

Windows 8 - data de lansare


Compania Microsoft tocmai a anunțat că va lansa Windows 8 la sfârșitul lui octombrie, impreună cu tableta Surface.

Versiunea RTM (Release To Manufacturers) va fi disponibilă începând cu prima săptămână din august, pentru a permite producătorilor de hardware să-și optimizeze produsele pentru noul sistem de operare.

Microsoft a făcut o demonstrație a unei funcții noi, numite Windows 8 to Go, în care sistemul de operare este copiat pe un stick USB și poate fi folosit pe orice alt PC. Alte feature-uri interesante sunt: noua interfață Metro (de care se sperie multă lume neînţelegând că acesta ține loc numai de Start Menu, nu de Desktop sau Windows Explorer care sunt aproape neschimbate), aplicațiile FullScreen carearată excelent, Windows Store, varianta Microsoft pentru AppStore-ul Apple, Xbox Live, unde putem ține legătura cu comunitatea Xbox, salvarea tuturor setărilor, contactelor, documentelor, pozelor peCloud(foarte folositor pentru cei care au mai multe computere, tablete cu Windows sau telefoane mobile cu acest OS. Toate aceste lucruri salvate pe Cloud, se sincronizează automat între toate device-urile noastre.

Microsoft Windows 8 va aduce multe schimbări în viața ultilizatorilor de PC și eu sper ca şi voi să-l primți cu o mintea deschisă. Este ceva nou și, evident, noi suntem învățați să fim mulțumiți cu ce știm deja, nu cu ce este nou. Eu am testat Windows 8 de la primele versiuni Developer Preview, Consumer Preview și acum Release Candidate Preview si pot spune că m-am învățat cu el. Îmi place interfațaMetro, aplicațiile FullScreen existente arată excelent și navigarea în acest sistem de operare a devenit foarte plăcută pentru mine.


Am speranță că după lansarea lui Windows 8 vom avea mai multe jocuri de la Microsoft pe PC. Nu ne-ar prinde rău Gears of War, Halo și un nou Fable. Vă las cu câteva materiale video despre Windows 8.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu