miercuri, 22 mai 2013

Microsoft prezintă Xbox One



      Într-o conferință de presă ținută aseară, cei de la Microsoft au prezentat o consolă nouă. Xbox One, pentru că așa se numește, va fi lansată anul acesta, este bazată pe o arhitectură pe 64 biți, are 8GB de ram, unitate Blu-Ray, un nou senzor Kinect construit direct in consolă, un gamepad refăcut complet și combină Xbox Live cu Windows 8

  Xbox One Reveal

      Am senzația că Microsoft au pus mai mult accentul pe divertisment decât pe gaming. De ce cred că este greșit? Pentru că eu sunt gamer și vreau să mă joc pe o consolă. Nu mă interesează Live Tv, care oricum la noi în țără nu ar merge, nu ma intereseaza Netflix, ESPN si un serial Halo, da, au anunțat un serial Halo în care se va implica Steven Spielberg. Acesta va fi conținut Premium pe Xbox Live.

Halo TV Series

      Să vă arăt și noua interfață pentru Xbox One și cum este implementat senzorul Kinect. Windows 8 cu un soi de gesturi și comenzi vocale aș spune eu, dar vă las pe voi să decideți. Este frumos cum se leagă tot, fluiditatea și aspectul curat, dar cum spuneam și mai sus, pe mine mă interesează jocurile.

Xbox One interface demo

       
      Să trecem și la jocuri acum. Microsoft promit 15 jocuri exclusive în primul an, din care 7 sunt IP-uri noi. Sună bine, dar ieri au arătat doar 2 jocuri exclusive: Forza Motorsport 5 de la Turn 10 și  Quantum Break creat de Remedy. În rest au arătat FIFA, NFL și Call of Duty: Ghosts, care vor fi lansate și pe alte platforme.

Forza Motorsport 5

Quantum Break

      Tot ieri, EA Sports au prezentat în priemieră noul motor next-gen pentru jocurile sportive și un partenerial cu Microsoft. Activision vor continua și ei să ofere exclusivități temporare pentru dlc-urilor Call of Duty, acestea vor fi lansate, ca și până acum, mai întâi pe Xbox One. Vă las să vedeți trailerele de la EA și Call of Duty, iar după aceea vom încheia rapid.

Call of Duty: Ghosts

EA SPORTS

      Ubisoft au anunțat că Assassin's Creed IV: Black Flag, Watch_Dogs și alte câteva jocuri vor veni pe Xbox One. Sunt convins că toate studiourile mari fac jocuri pentru această consolă și probabil vom vedea multe titluri noi la E3, dar până atunci mai sunt câteva săptămâni. Un zvon care probabil supără pe toată lumea este acela că noul Xbox va avea un sistem care va detecta jocurile second hand și daca cei care au această consolă doresc să se joace un astfel de joc, vor fi obligați să plătească o taxă pentru a avea acces la el.

      Probabil vă întrebați dacă mi-a plăcut ceva la Xbox One. Da, îmi place UI-uri (User Interface), îmi place foarte tare cum arată noul controller și sunt convins că în timp voi simți dorința de a mă juca unul sau mai multe din jocurile exclusive care vor fi lansate pe această consolă. Xbox Live probabil va rănâne pe bani, taxa pentru jocurile sh nu sună deloc bine și încă nu știm cât va costa noul Xbox.

      Mai sunt cam două săptămâni până la E3 unde vom afla mai multe, și despre Xbox One dar și despre PlayStation 4. Vreau să menționez că am avut Xbox 360, am jucat Forza, Gears, Fable și Halo și mi-au plăcut în mare parte, dar având și PlayStation 3, cu online gratuit și PlayStation Plus, am realizat că nu are sens să am două console, mai ales când terminasem tot ce trebuia pe Xbox 360.

      Cu acestea fiind spuse voi încheia articolul meu despre Xbox One. La E3 va fi prezentat și PlayStation 4 despre care s-a zvonit chiar acum două zile că va consta 399 de Euro, deci atunci voi scrie un nou articol. Toate cele bune tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu