miercuri, 26 decembrie 2012

Ce jocuri aștept în 2013



2011
Anul 2011 a fost unu fantastic pentru gameri. Am avut Batman: Arkham City, Rage, Killzone 3, Gears of War 3, inFAMOUS 2,  Resistance 3, Little Big Planet 2, Portal 2, Mass Effect 2, The Elder Scrols: Skyrim, Deus Ex: Human Revolution și preferatul meu Uncharted 3: Drake's Deception. Asta fără să menționez și alte jocuri bune, care însă nu au intrat la categoria GOTY.

Când a venit ziua să decidem Game of the Year am avut din ce alege. Pentru unii a fost Skyrim, pentru alții Uncharted 3. Portal 2, Deus Ex și Mass Effect 2 au primit și ele GOTY dar mai putin decât cele două jocuri menționate mai sus.

2012
Anul acesta însă, nu pot să spun că sunt mulțumit, sau că am din ce alege. Pe lista mea de Game of the Year 2012 nu prea am ce să pun. Hitman: Absolution eventual, poate un Assassin's Creed III, dar din lipsa altor opțiuni. Cunosc persoane care ar nominaliza FarCry 3 sau Dishonored. Cu toate acestea, jocul anului este The Walking Dead. Nu l-am jucat, nu-mi voi spune parerea, pentru ca nu am una, yet. Eu în 2012 am fost foarte entuziasmat de Mass Effect 3 și am așteptat cu interes Hitman și Assassin's Creed III. Din păcate, sau din fericire, singurul care s-a ridicat la nivelul așteptărilor mele este Hitman.

2013
 Anul în care probabil vom vedea o nouă generație de console, anul în care fanii PlayStation vor juca trei din cele mai promițătoare jocuri de până acum: The Last of Us, Beyond: Two Souls și God of War: Ascension.  Pe lângă exclusivitățile pentru PlayStation 3, în 2013 mai așteptăm Grand Theft Auto V, Tomb Raider, Gears of War: Judgement, Dragon Age III, Crysis 3, un joc Star Trek care pare promițător, Dead Space 3, Bioshock: Infinite și probabil vom avea și câteva surprize.  Era să uit, Watch Dogs sper să iasă tot în 2013 și eventual Star Wars 1313.

Personal nu sunt foarte entuziasmat de jocurile care apar anual, gen Call of Duty, Need for Speed, Fifa și celelalte care mai sunt. Probabil vom vedeam un Modern Warfare 4, NFS Underground 3 si cine mai știe ce le mai trece prin cap să scoată. Știu ca sunt foarte multi gameri care așteaptă exact aceste titluri cu nerabdarea cu care eu aștept exclusivitățile de PlayStation. 

Eu aștept cu mare interes The Last of Us, Beyond Two Souls, Grand Theft Auto V și Tomb Raider. Celelalte titluri probabil ca le voi juca, daca ma vor atrage, daca voi avea timp, chef și daca vor aduce ceva nou și special. M-am săturat sa joc ceva ce cred ca e nou, doar ca să descopăr că am mai jucat acel joc sub alt nume. Urăsc acel sentiment de been there, done that, got the t-shirt.  

Mai sunt câteva zile până în 2013 și știm cu toții foarte bine cât de repede zboară timpul. Maine, poimâine o sa ma trezesc ca s-a făcut luna mai și că The Last of Us e la curier în drum spre mine. Fast forward time please. 

În 2013 sunt convins că nu voi avea probleme în a alege Jocul Anului. Probabil că pentru mine va fi decizia între The Last of Us și Beyond. În cazul acestor două jocuri am certitudinea că voi avea o experiență unică, pe care numai cele două echipe de la Naughty Dog și Quantic Dream sunt în stare să o creeze.

Tot în 2013 sunt vom vedea noua generație de console de la Sony și Microsoft. Nintendo iese din această discuție. Wii U nu mă impresionează cu nimic. Eu probabil voi mai astepta până în 2014 - 2015, pentru a lua un PlayStation 4. Asta dacă vom ajunge pâna acolo, dar ținând cont că n-am murit toți acum câteva zile, cred că avem șanse...

Mai jos voi posta câteva trailere din aceste jocuri despre care v-am tot bătut la cap.

 Să ne vedem cu bine în 2013 și să avem parte de jocuri excelente...

Sărbători fericite tuturor!

The Last of US




Beyond: Two Souls


Grand Theft Auto V



Tomb Raider

God of War: Ascension

Star Wars 1313


Watch Dogs


BioShock Infinite


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu