miercuri, 15 mai 2013

U.K. / Europa - Oferta PlayStation Plus pentru luna iunie

   

      Salutare! După cum am promis, de fiecare dată când se anuntă jocuri importante pentru PlayStation Plus, voi scrie un scurt articol aici.
      In luna mai nu pot spune că am fost impresionat de oferta PS+, doar Hitman: Absolution a fost undeva pe radarul meu, dar îl aveam din decembrie.
      Luna iunie este una excelentă pentru cei cu PlayStation Plus. Sincer, cred că pot spune că este cea mai bună ofertă de până acum, de când sunt abonat, și sunt de la început. Să trecem la treabă:

      29 mai: Kingdoms of Amalur: Reckoning - Un RPG de la EA, bazat pe o poveste de R.A. Salvatore si creat de o echipă talentată, formată din persoane care au lucrat la jocuri precum Spawn si The Elder Scrolls. Eu chiar mi-am dorit să incerc acest joc, acum o voi face cu siguranță.

Launch Trailer

IGN Review

     
      29 mai: ICO și Shadow of the Colossus HD Collecton - Două dintre cele mai bune jocuri de PlayStation 2, remasterizate în HD si venind la pachet... ce poate sa fie mai frumos de atât?
      În ICO intrăm în pielea unui baiețel care a fost izgonit din satul său natal și acum trăieste într-un castel abandonat, unde are vise ciudate în care salvează o prințesă din mâinile spiritelor rele aflate în acea fortăreață.
      Shadow of the Colossus ne va trimite într-o călătorie de neuitat, prin ținuturi antice, pline de mistere și creaturi malefice, pe care trebuie să le înfrangem pentru a duce povestea la bun sfârșit.

Launch Trailer

IGN Rreview



      29 mai: Demon's Souls - Cred că acesta este cel mai greu joc pe care l-am încercat până acum. Exclusiv pentru PS3, cu o atmosferă de neegalat, cu o poveste mai mult decât interesantă și cu un nivel de dificultate care face ca în momentul în care ai trecut un nivel să te simți ca și cum ai terminat un joc întreg, Demon's Souls este primit cu brațele deschise în catalogul PlayStation Plus.



Launch Trailer


IGN Review



        Am terminat cu jocurile de PlayStation 3, acum să vă spun și despre cele două jocuri pentru PlayStation Vita. Amândouă vor fi disponibile începând cu ziua de 5 iunie.
      5 iunie: Rayman: Origins - Cei de la Ubisoft au creat un platformer clasic, care se simte ca la el acasă pe PlayStation Vita.


Launch Trailer

Gametrailers Review


      5 iunie: Coconut Dodge Revitasied, versiunea HD a unui joc foarte addictive creat de FuturLab. Din păcate pentru acest joc nu am găsit un material video de PS Vita, așă că v-am pus ceva de iPhone.


Trailer

      Nu este prima oară de când am PlayStation Plus și pot spune că sunt interesat de toate jocurile de PS3 și știu că și cei cu PS Vita abia așteaptă să se joace Rayman. Cam atât am avut de scris în acest articol. Cu speranța că și voi vă bucurați la fel de tare ca mine pentru alegerea pe care ați făcut-o când ați activat PlayStatoon Plus, vă doresc o zi frumoasă și sper să ne ''vedem'' cu bine data viitoare când voi posta aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu